Čo je nové

2017 2016 2015 2014 2013

Čo je nové

2017 2016 2015 2014 2013

Čo je nové

2017 2016 2015 2014 2013

30.10.2017

 

Ipsos oslávil 20 rokov pôsobenia na Slovensku

 

Ipsos nedávno oslávil 20. výročie svojho založenia na Slovensku a boli pri tom aj naši klienti. Oslava dvadsiatich rokov Ipsosu na Slovensku sa konala 25. 10. 2017 v kaviarni Berlinka v Bratislave.

05.05.2017

 

Ipsos pomáha

 

V Ipsose sme nedávno odštartovali sériu akcií zameraných na pomoc zvieratám v útulkoch.

26.04.2017

 

TLAČOVÁ SPRÁVA: Elektromobily sú pre Slovákov stále hudbou budúcnosti, odrádza ich najmä cena a nedostatok dobíjacích staníc

 

Prieskum agentúry Ipsos sa zameral na postoje a názory respondentov k nákupu vozidiel v období do piatich rokov a špecificky na zvažovanie nákupu elektromobilov a tiež ich vnímanie respondentmi.

13.03.2017

 

JAR 2017 - 20. séria IPSOS klientskych stretnutí

 

Ipsos opäť organizuje sériu jarných klientskych seminárov. Semináre prebiehajú priamo v konferenčných priestoroch Ipsosu v Slovanskom dome v centre Prahy (Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).

30.10.2017

 

Ipsos oslávil 20 rokov pôsobenia na Slovensku

 

Ipsos nedávno oslávil 20. výročie svojho založenia na Slovensku a boli pri tom aj naši klienti. Oslava dvadsiatich rokov Ipsosu na Slovensku sa konala 25. 10. 2017 v kaviarni Berlinka v Bratislave.

05.05.2017

 

Ipsos pomáha

 

V Ipsose sme nedávno odštartovali sériu akcií zameraných na pomoc zvieratám v útulkoch.

26.04.2017

 

TLAČOVÁ SPRÁVA: Elektromobily sú pre Slovákov stále hudbou budúcnosti, odrádza ich najmä cena a nedostatok dobíjacích staníc

 

Prieskum agentúry Ipsos sa zameral na postoje a názory respondentov k nákupu vozidiel v období do piatich rokov a špecificky na zvažovanie nákupu elektromobilov a tiež ich vnímanie respondentmi.

13.03.2017

 

JAR 2017 - 20. séria IPSOS klientskych stretnutí

 

Ipsos opäť organizuje sériu jarných klientskych seminárov. Semináre prebiehajú priamo v konferenčných priestoroch Ipsosu v Slovanskom dome v centre Prahy (Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).

30.10.2017

 

Ipsos oslávil 20 rokov pôsobenia na Slovensku

 

Ipsos nedávno oslávil 20. výročie svojho založenia na Slovensku a boli pri tom aj naši klienti. Oslava dvadsiatich rokov Ipsosu na Slovensku sa konala 25. 10. 2017 v kaviarni Berlinka v Bratislave.

05.05.2017

 

Ipsos pomáha

 

V Ipsose sme nedávno odštartovali sériu akcií zameraných na pomoc zvieratám v útulkoch.

26.04.2017

 

TLAČOVÁ SPRÁVA: Elektromobily sú pre Slovákov stále hudbou budúcnosti, odrádza ich najmä cena a nedostatok dobíjacích staníc

 

Prieskum agentúry Ipsos sa zameral na postoje a názory respondentov k nákupu vozidiel v období do piatich rokov a špecificky na zvažovanie nákupu elektromobilov a tiež ich vnímanie respondentmi.

13.03.2017

 

JAR 2017 - 20. séria IPSOS klientskych stretnutí

 

Ipsos opäť organizuje sériu jarných klientskych seminárov. Semináre prebiehajú priamo v konferenčných priestoroch Ipsosu v Slovanskom dome v centre Prahy (Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).

15.12.2016

 

Spustili sme implicitné meranie času

 

Od konca roka 2016 realizujeme nový typ prieskumu, ktorý výrazne rozširuje možnosti hodnotenia vnímania značky, produktu a komunikácie.

14.12.2016

 

13. plat a vianočná kolekcia pre každého alebo napojenie odmien na spokojnosť zákazníkov?

 

Zákazník stojí v centre nášho snaženia. Ale stojí tam tak pevne, aby sme na základe jeho spokojnosti vyplácali finančné odmeny?

01.12.2016

 

Ipsos stretnutia s klientmi stále priťahujú

 

Témy ako retail, digitálna komunikácia, pre-seniori či etnografický prieskum tento rok oslovil stovky klientov i neklientov našej agentúry.

09.11.2016

 

Ipsos má office už v 88 krajinách sveta

 

Ipsos Central Europe Cluster otvoril koncom roka 2016 v Rakúsku kanceláriu so sídlom vo Viedni.

14.10.2016

 

Videoreport: Klientsky seminár 29.9.2016

 

Ipsos pripravil koncom septembra pre svojich klientov seminár s názvom „Zrkadielko, zrkadielko, povedz že mi...“. Ústrednou témou seminára bolo „nastavovanie si zrkadla“, teda odhaľovanie toho, ako reálni zákazníci vnímajú značky, spoločnosti a ich produkty a služby.

30.09.2016

 

19. séria IPSOS stretnutí s klientmi

 

Semináre sa uskutočnia v konferenčných priestoroch pražskej pobočky Ipsosu v Slovanskom dome v centre Prahy (Na Příkopě 22, vchod E).

26.09.2016

 

Zrkadielko, zrkadielko, povedz že mi...

 

Ak má byť v súčasnej dynamickej dobe Vaše podnikanie úspešné, je nevyhnutné, aby ste neustále vedeli, ako Vás vnímajú Vaši zákazníci a zamestnanci, aká je ich spokojnosť, lojalita a tiež aké sú ich názory a postoje týkajúce sa Vašej spoločnosti a jej produktov. Je potrebné nastaviť si zrkadlo.

31.08.2016

 

Facial Coding: Spoznajte svoje spoty z inej perspektívy

 

Koncom augusta 2016 sme sa v slovenskej pobočke IPSOS rozhodli predstaviť svojim fanúšikom, spolupracovníkom a všetkým záujemcom o nové technológie a moderné prieskumné techniky jednu z tých najinovatívnejších, Facial Coding.

15.08.2016

 

Ipsos Loyalty Snapshots: Ako jednať s vytočeným zákazníkom?

 

Každý by chcel mať spokojných a lojálnych zákazníkov. V reálnom živote sa ale občas objavujú problémy, ktoré môžu práve spokojnosť a lojalitu ohroziť.

05.08.2016

 

Podľa Európanov z krajín EÚ je Brexit zlým rozhodnutím pre Veľkú Britániu aj pre EÚ

 

Z prieskumu agentúry Ipsos v 16 krajinách vyplýva, že občania vybratých krajín EÚ sa zhodujú na tom, že Brexit je zlým rozhodnutím pre EÚ (58 %) a pre Veľkú Britániu (55 %).

30.06.2016

 

Spoločne so spotrebiteľmi sme volili Najlepšiu novinku 2016

 

Ipsos nadviazal spoluprácu s ATOZ marketing group a stal sa partnerom projektov Voľba spotrebiteľov 2016 a 2017.

13.06.2016

 

Ipsos založil celosvetový Mystery Shopping Global Support Centre priamo v Prahe

 

Nedávno vzniklo v Prahe Ipsos Mystery Shopping Global Support Centre (GSC) s cieľom zaisťovať metodickú podporu pobočkám Ipsosu v 87 krajinách sveta s mystery projektmi.

25.05.2016

 

CSR a reputácia idú ruka v ruke - potvrdzuje Ipsos CSR Research

 

Firmy, ktoré sú vnímané ako spoločensky zodpovedné, majú v očiach verejnosti nielen lepšiu reputáciu, ale zároveň sú považované aj za atraktívnejších zamestnávateľov.

20.05.2016

 

Ipsos sa výrazne posilnil na poli neurovýskumov

 

Po 2 rokoch úzkej spolupráce výskumnej agentúry IPSOS so spoločnosťou eMerite došlo k vzájomnej dohode v oblasti neurovýskumov.

13.05.2016

 

Výsledky nákupného správania Čechov môžu prezradiť veľa aj o slovenských zákazníkoch

 

V minulom roku bol v Českej republike uskutočnený výskum nákupného správania zákazníkov českých super- a hypermarketov.

13.05.2016

 

Ipsos konferencia a klientské stretnutia v plnom prúde

 

Ipsos Open Day a konferencia o retaili za nami, no atraktívna konferencia o digitálnej komunikácii pred nami!

15.12.2016

 

Spustili sme implicitné meranie času

 

Od konca roka 2016 realizujeme nový typ prieskumu, ktorý výrazne rozširuje možnosti hodnotenia vnímania značky, produktu a komunikácie.

14.12.2016

 

13. plat a vianočná kolekcia pre každého alebo napojenie odmien na spokojnosť zákazníkov?

 

Zákazník stojí v centre nášho snaženia. Ale stojí tam tak pevne, aby sme na základe jeho spokojnosti vyplácali finančné odmeny?

01.12.2016

 

Ipsos stretnutia s klientmi stále priťahujú

 

Témy ako retail, digitálna komunikácia, pre-seniori či etnografický prieskum tento rok oslovil stovky klientov i neklientov našej agentúry.

09.11.2016

 

Ipsos má office už v 88 krajinách sveta

 

Ipsos Central Europe Cluster otvoril koncom roka 2016 v Rakúsku kanceláriu so sídlom vo Viedni.

14.10.2016

 

Videoreport: Klientsky seminár 29.9.2016

 

Ipsos pripravil koncom septembra pre svojich klientov seminár s názvom „Zrkadielko, zrkadielko, povedz že mi...“. Ústrednou témou seminára bolo „nastavovanie si zrkadla“, teda odhaľovanie toho, ako reálni zákazníci vnímajú značky, spoločnosti a ich produkty a služby.

30.09.2016

 

19. séria IPSOS stretnutí s klientmi

 

Semináre sa uskutočnia v konferenčných priestoroch pražskej pobočky Ipsosu v Slovanskom dome v centre Prahy (Na Příkopě 22, vchod E).

26.09.2016

 

Zrkadielko, zrkadielko, povedz že mi...

 

Ak má byť v súčasnej dynamickej dobe Vaše podnikanie úspešné, je nevyhnutné, aby ste neustále vedeli, ako Vás vnímajú Vaši zákazníci a zamestnanci, aká je ich spokojnosť, lojalita a tiež aké sú ich názory a postoje týkajúce sa Vašej spoločnosti a jej produktov. Je potrebné nastaviť si zrkadlo.

31.08.2016

 

Facial Coding: Spoznajte svoje spoty z inej perspektívy

 

Koncom augusta 2016 sme sa v slovenskej pobočke IPSOS rozhodli predstaviť svojim fanúšikom, spolupracovníkom a všetkým záujemcom o nové technológie a moderné prieskumné techniky jednu z tých najinovatívnejších, Facial Coding.

15.08.2016

 

Ipsos Loyalty Snapshots: Ako jednať s vytočeným zákazníkom?

 

Každý by chcel mať spokojných a lojálnych zákazníkov. V reálnom živote sa ale občas objavujú problémy, ktoré môžu práve spokojnosť a lojalitu ohroziť.

05.08.2016

 

Podľa Európanov z krajín EÚ je Brexit zlým rozhodnutím pre Veľkú Britániu aj pre EÚ

 

Z prieskumu agentúry Ipsos v 16 krajinách vyplýva, že občania vybratých krajín EÚ sa zhodujú na tom, že Brexit je zlým rozhodnutím pre EÚ (58 %) a pre Veľkú Britániu (55 %).

30.06.2016

 

Spoločne so spotrebiteľmi sme volili Najlepšiu novinku 2016

 

Ipsos nadviazal spoluprácu s ATOZ marketing group a stal sa partnerom projektov Voľba spotrebiteľov 2016 a 2017.

13.06.2016

 

Ipsos založil celosvetový Mystery Shopping Global Support Centre priamo v Prahe

 

Nedávno vzniklo v Prahe Ipsos Mystery Shopping Global Support Centre (GSC) s cieľom zaisťovať metodickú podporu pobočkám Ipsosu v 87 krajinách sveta s mystery projektmi.

25.05.2016

 

CSR a reputácia idú ruka v ruke - potvrdzuje Ipsos CSR Research

 

Firmy, ktoré sú vnímané ako spoločensky zodpovedné, majú v očiach verejnosti nielen lepšiu reputáciu, ale zároveň sú považované aj za atraktívnejších zamestnávateľov.

20.05.2016

 

Ipsos sa výrazne posilnil na poli neurovýskumov

 

Po 2 rokoch úzkej spolupráce výskumnej agentúry IPSOS so spoločnosťou eMerite došlo k vzájomnej dohode v oblasti neurovýskumov.

13.05.2016

 

Výsledky nákupného správania Čechov môžu prezradiť veľa aj o slovenských zákazníkoch

 

V minulom roku bol v Českej republike uskutočnený výskum nákupného správania zákazníkov českých super- a hypermarketov.

13.05.2016

 

Ipsos konferencia a klientské stretnutia v plnom prúde

 

Ipsos Open Day a konferencia o retaili za nami, no atraktívna konferencia o digitálnej komunikácii pred nami!

15.12.2016

 

Spustili sme implicitné meranie času

 

Od konca roka 2016 realizujeme nový typ prieskumu, ktorý výrazne rozširuje možnosti hodnotenia vnímania značky, produktu a komunikácie.

14.12.2016

 

13. plat a vianočná kolekcia pre každého alebo napojenie odmien na spokojnosť zákazníkov?

 

Zákazník stojí v centre nášho snaženia. Ale stojí tam tak pevne, aby sme na základe jeho spokojnosti vyplácali finančné odmeny?

01.12.2016

 

Ipsos stretnutia s klientmi stále priťahujú

 

Témy ako retail, digitálna komunikácia, pre-seniori či etnografický prieskum tento rok oslovil stovky klientov i neklientov našej agentúry.

09.11.2016

 

Ipsos má office už v 88 krajinách sveta

 

Ipsos Central Europe Cluster otvoril koncom roka 2016 v Rakúsku kanceláriu so sídlom vo Viedni.

14.10.2016

 

Videoreport: Klientsky seminár 29.9.2016

 

Ipsos pripravil koncom septembra pre svojich klientov seminár s názvom „Zrkadielko, zrkadielko, povedz že mi...“. Ústrednou témou seminára bolo „nastavovanie si zrkadla“, teda odhaľovanie toho, ako reálni zákazníci vnímajú značky, spoločnosti a ich produkty a služby.

30.09.2016

 

19. séria IPSOS stretnutí s klientmi

 

Semináre sa uskutočnia v konferenčných priestoroch pražskej pobočky Ipsosu v Slovanskom dome v centre Prahy (Na Příkopě 22, vchod E).

26.09.2016

 

Zrkadielko, zrkadielko, povedz že mi...

 

Ak má byť v súčasnej dynamickej dobe Vaše podnikanie úspešné, je nevyhnutné, aby ste neustále vedeli, ako Vás vnímajú Vaši zákazníci a zamestnanci, aká je ich spokojnosť, lojalita a tiež aké sú ich názory a postoje týkajúce sa Vašej spoločnosti a jej produktov. Je potrebné nastaviť si zrkadlo.

31.08.2016

 

Facial Coding: Spoznajte svoje spoty z inej perspektívy

 

Koncom augusta 2016 sme sa v slovenskej pobočke IPSOS rozhodli predstaviť svojim fanúšikom, spolupracovníkom a všetkým záujemcom o nové technológie a moderné prieskumné techniky jednu z tých najinovatívnejších, Facial Coding.

15.08.2016

 

Ipsos Loyalty Snapshots: Ako jednať s vytočeným zákazníkom?

 

Každý by chcel mať spokojných a lojálnych zákazníkov. V reálnom živote sa ale občas objavujú problémy, ktoré môžu práve spokojnosť a lojalitu ohroziť.

05.08.2016

 

Podľa Európanov z krajín EÚ je Brexit zlým rozhodnutím pre Veľkú Britániu aj pre EÚ

 

Z prieskumu agentúry Ipsos v 16 krajinách vyplýva, že občania vybratých krajín EÚ sa zhodujú na tom, že Brexit je zlým rozhodnutím pre EÚ (58 %) a pre Veľkú Britániu (55 %).

30.06.2016

 

Spoločne so spotrebiteľmi sme volili Najlepšiu novinku 2016

 

Ipsos nadviazal spoluprácu s ATOZ marketing group a stal sa partnerom projektov Voľba spotrebiteľov 2016 a 2017.

13.06.2016

 

Ipsos založil celosvetový Mystery Shopping Global Support Centre priamo v Prahe

 

Nedávno vzniklo v Prahe Ipsos Mystery Shopping Global Support Centre (GSC) s cieľom zaisťovať metodickú podporu pobočkám Ipsosu v 87 krajinách sveta s mystery projektmi.

25.05.2016

 

CSR a reputácia idú ruka v ruke - potvrdzuje Ipsos CSR Research

 

Firmy, ktoré sú vnímané ako spoločensky zodpovedné, majú v očiach verejnosti nielen lepšiu reputáciu, ale zároveň sú považované aj za atraktívnejších zamestnávateľov.

20.05.2016

 

Ipsos sa výrazne posilnil na poli neurovýskumov

 

Po 2 rokoch úzkej spolupráce výskumnej agentúry IPSOS so spoločnosťou eMerite došlo k vzájomnej dohode v oblasti neurovýskumov.

13.05.2016

 

Výsledky nákupného správania Čechov môžu prezradiť veľa aj o slovenských zákazníkoch

 

V minulom roku bol v Českej republike uskutočnený výskum nákupného správania zákazníkov českých super- a hypermarketov.

13.05.2016

 

Ipsos konferencia a klientské stretnutia v plnom prúde

 

Ipsos Open Day a konferencia o retaili za nami, no atraktívna konferencia o digitálnej komunikácii pred nami!

30.06.2015

 

Spoločnosť Ipsos sa stala partnerom a konzultantom Slovenskej franchisingovej asociácie

 

Sme veľmi radi, že naša spoločnosť podpísala zmluvu o vzájomnej spolupráci so Slovenskou franchisingovou asociáciou..

25.06.2015

 

Pripravili sme pre vás nový web

 

Nový web – v Ipsose to bez inovácií nejde.

25.06.2015

 

Vznik Ipsos Central Europe Cluster

 

Jún 2015 priniesol vznik stredoeurópskeho clusteru prieskumnej agentúry Ipsos, ktorý pokrýva Slovensko, Českú republiku a Maďarsko.

20.05.2015

 

Konferencia Ako dostať z mystery shopping programov čo najviac

 

Spolu s mnohými našimi klientmi z rôznych odvetví, sme sa v polovici mája 2015 zúčastnili klientskej Ipsos konferencie Ako dostať z mystery shopping programov čo najviac.

12.05.2015

 

Nové možnosti našej prieskumnej samoobsluhy

 

Pri spustení prieskumnej samoobsluhy Instant Research sme ani netušili, ako rýchlo si táto možnosť zadávania prieskumov medzi našimi klientmi získa svoju popularitu.

29.04.2015

 

Práca s nespokojnými klientmi sa oplatí, hovoria Ipsos Loyalty Snapshots

 

Zameriavate sa na stratégiu spokojnosti svojich zákazníkov a rozmýšľate, čo urobiť s tými nespokojnými? A pýtate sa, či má vôbec význam s nimi pracovať? Nie je lepšie ich proste nechať, pretože aj tak nikdy neodídu?

20.04.2015

 

Ipsos a Plus jeden deň vyrazili na mystery shopping nákupy

 

Popularita mystery shoppingu sa zvyšuje nielen medzi našimi klientmi, ktorí ho využívajú ako účinný nástroj pre zlepšovanie svojej zákazníckej skúsenosti.

09.03.2015

 

Mystery shopping patrí dnes medzi najžiadanejšie prieskumné metódy

 

Mystery shopping je, ak by sme to previedli na ľudský vek, už deduškom, pretože vznikol pred viac než 70 rokmi v USA.

30.06.2015

 

Spoločnosť Ipsos sa stala partnerom a konzultantom Slovenskej franchisingovej asociácie

 

Sme veľmi radi, že naša spoločnosť podpísala zmluvu o vzájomnej spolupráci so Slovenskou franchisingovou asociáciou..

25.06.2015

 

Pripravili sme pre vás nový web

 

Nový web – v Ipsose to bez inovácií nejde.

25.06.2015

 

Vznik Ipsos Central Europe Cluster

 

Jún 2015 priniesol vznik stredoeurópskeho clusteru prieskumnej agentúry Ipsos, ktorý pokrýva Slovensko, Českú republiku a Maďarsko.

20.05.2015

 

Konferencia Ako dostať z mystery shopping programov čo najviac

 

Spolu s mnohými našimi klientmi z rôznych odvetví, sme sa v polovici mája 2015 zúčastnili klientskej Ipsos konferencie Ako dostať z mystery shopping programov čo najviac.

12.05.2015

 

Nové možnosti našej prieskumnej samoobsluhy

 

Pri spustení prieskumnej samoobsluhy Instant Research sme ani netušili, ako rýchlo si táto možnosť zadávania prieskumov medzi našimi klientmi získa svoju popularitu.

29.04.2015

 

Práca s nespokojnými klientmi sa oplatí, hovoria Ipsos Loyalty Snapshots

 

Zameriavate sa na stratégiu spokojnosti svojich zákazníkov a rozmýšľate, čo urobiť s tými nespokojnými? A pýtate sa, či má vôbec význam s nimi pracovať? Nie je lepšie ich proste nechať, pretože aj tak nikdy neodídu?

20.04.2015

 

Ipsos a Plus jeden deň vyrazili na mystery shopping nákupy

 

Popularita mystery shoppingu sa zvyšuje nielen medzi našimi klientmi, ktorí ho využívajú ako účinný nástroj pre zlepšovanie svojej zákazníckej skúsenosti.

09.03.2015

 

Mystery shopping patrí dnes medzi najžiadanejšie prieskumné metódy

 

Mystery shopping je, ak by sme to previedli na ľudský vek, už deduškom, pretože vznikol pred viac než 70 rokmi v USA.

30.06.2015

 

Spoločnosť Ipsos sa stala partnerom a konzultantom Slovenskej franchisingovej asociácie

 

Sme veľmi radi, že naša spoločnosť podpísala zmluvu o vzájomnej spolupráci so Slovenskou franchisingovou asociáciou..

25.06.2015

 

Pripravili sme pre vás nový web

 

Nový web – v Ipsose to bez inovácií nejde.

25.06.2015

 

Vznik Ipsos Central Europe Cluster

 

Jún 2015 priniesol vznik stredoeurópskeho clusteru prieskumnej agentúry Ipsos, ktorý pokrýva Slovensko, Českú republiku a Maďarsko.

20.05.2015

 

Konferencia Ako dostať z mystery shopping programov čo najviac

 

Spolu s mnohými našimi klientmi z rôznych odvetví, sme sa v polovici mája 2015 zúčastnili klientskej Ipsos konferencie Ako dostať z mystery shopping programov čo najviac.

12.05.2015

 

Nové možnosti našej prieskumnej samoobsluhy

 

Pri spustení prieskumnej samoobsluhy Instant Research sme ani netušili, ako rýchlo si táto možnosť zadávania prieskumov medzi našimi klientmi získa svoju popularitu.

29.04.2015

 

Práca s nespokojnými klientmi sa oplatí, hovoria Ipsos Loyalty Snapshots

 

Zameriavate sa na stratégiu spokojnosti svojich zákazníkov a rozmýšľate, čo urobiť s tými nespokojnými? A pýtate sa, či má vôbec význam s nimi pracovať? Nie je lepšie ich proste nechať, pretože aj tak nikdy neodídu?

20.04.2015

 

Ipsos a Plus jeden deň vyrazili na mystery shopping nákupy

 

Popularita mystery shoppingu sa zvyšuje nielen medzi našimi klientmi, ktorí ho využívajú ako účinný nástroj pre zlepšovanie svojej zákazníckej skúsenosti.

09.03.2015

 

Mystery shopping patrí dnes medzi najžiadanejšie prieskumné metódy

 

Mystery shopping je, ak by sme to previedli na ľudský vek, už deduškom, pretože vznikol pred viac než 70 rokmi v USA.

27.08.2014

 

Ipsos spolupracoval s časopisom EMMA

 

Zástupkyňa šéfredaktorky magazínu EMMA, Danka Vilhanová, bola u nás na "stáži" a na vlastnej koži si vyskúšala, čo obnáša práca mystery shoppera.

26.06.2014

 

Senzorický Censydiam

 

Takmer päťdesiatka slovenských marketérov sa 9. júna zúčastnila interaktívneho seminára „Senzorický Censydiam“ v Kempinski Hotelu v Bratislave.

03.06.2014

 

Ipsos Mystery Snapshots: DOKLAD O ZAPLATENOM CESTOVNOM NIE JE PRE BRATISLAVSKÝCH TAXIKÁROV SAMOZREJMOSŤOU

 

Agentúra Ipsos zisťovala v rámci pravidelného výskumu Mystery Snapshots, ako prebieha bežná jazda taxíkom v Bratislave.

13.03.2014

 

Ipsos Mystery Snapshots: TABLETY PREDÁVAJÚ NAJLEPŠIE SLOVÁCI

 

Ďalší z pravidelných mystery shopping výskumov agentúry Ipsos sa zameral na schopnosť predajcov odporučiť zákazníkom vhodný tablet.

27.08.2014

 

Ipsos spolupracoval s časopisom EMMA

 

Zástupkyňa šéfredaktorky magazínu EMMA, Danka Vilhanová, bola u nás na "stáži" a na vlastnej koži si vyskúšala, čo obnáša práca mystery shoppera.

26.06.2014

 

Senzorický Censydiam

 

Takmer päťdesiatka slovenských marketérov sa 9. júna zúčastnila interaktívneho seminára „Senzorický Censydiam“ v Kempinski Hotelu v Bratislave.

03.06.2014

 

Ipsos Mystery Snapshots: DOKLAD O ZAPLATENOM CESTOVNOM NIE JE PRE BRATISLAVSKÝCH TAXIKÁROV SAMOZREJMOSŤOU

 

Agentúra Ipsos zisťovala v rámci pravidelného výskumu Mystery Snapshots, ako prebieha bežná jazda taxíkom v Bratislave.

13.03.2014

 

Ipsos Mystery Snapshots: TABLETY PREDÁVAJÚ NAJLEPŠIE SLOVÁCI

 

Ďalší z pravidelných mystery shopping výskumov agentúry Ipsos sa zameral na schopnosť predajcov odporučiť zákazníkom vhodný tablet.

27.08.2014

 

Ipsos spolupracoval s časopisom EMMA

 

Zástupkyňa šéfredaktorky magazínu EMMA, Danka Vilhanová, bola u nás na "stáži" a na vlastnej koži si vyskúšala, čo obnáša práca mystery shoppera.

26.06.2014

 

Senzorický Censydiam

 

Takmer päťdesiatka slovenských marketérov sa 9. júna zúčastnila interaktívneho seminára „Senzorický Censydiam“ v Kempinski Hotelu v Bratislave.

03.06.2014

 

Ipsos Mystery Snapshots: DOKLAD O ZAPLATENOM CESTOVNOM NIE JE PRE BRATISLAVSKÝCH TAXIKÁROV SAMOZREJMOSŤOU

 

Agentúra Ipsos zisťovala v rámci pravidelného výskumu Mystery Snapshots, ako prebieha bežná jazda taxíkom v Bratislave.

13.03.2014

 

Ipsos Mystery Snapshots: TABLETY PREDÁVAJÚ NAJLEPŠIE SLOVÁCI

 

Ďalší z pravidelných mystery shopping výskumov agentúry Ipsos sa zameral na schopnosť predajcov odporučiť zákazníkom vhodný tablet.

11.12.2013

 

Potenciál predaja športového oblečenia je na Slovensku a v Čechách nevyužitý

 

Môže za to zákaznícky servis. Z výskumu agentúry Ipsos vyplýva, že slovenskí a českí predajcovia nevedia pracovať so zákazníkom, a že ani ponuka tovaru nie je ideálna.

02.09.2013

 

Slovenské cestovné kancelárie spomedzi letných dovoleniek najčastejšie spontánne ponúkali Bulharsko

 

Slováci sú s ohľadom na aktuálnu ekonomickú situáciu pri výbere dovolenky skôr konzervatívni, trávia ju doma alebo v obľúbených destináciách v Chorvátsku alebo Bulharsku.

11.12.2013

 

Potenciál predaja športového oblečenia je na Slovensku a v Čechách nevyužitý

 

Môže za to zákaznícky servis. Z výskumu agentúry Ipsos vyplýva, že slovenskí a českí predajcovia nevedia pracovať so zákazníkom, a že ani ponuka tovaru nie je ideálna.

02.09.2013

 

Slovenské cestovné kancelárie spomedzi letných dovoleniek najčastejšie spontánne ponúkali Bulharsko

 

Slováci sú s ohľadom na aktuálnu ekonomickú situáciu pri výbere dovolenky skôr konzervatívni, trávia ju doma alebo v obľúbených destináciách v Chorvátsku alebo Bulharsku.

11.12.2013

 

Potenciál predaja športového oblečenia je na Slovensku a v Čechách nevyužitý

 

Môže za to zákaznícky servis. Z výskumu agentúry Ipsos vyplýva, že slovenskí a českí predajcovia nevedia pracovať so zákazníkom, a že ani ponuka tovaru nie je ideálna.

02.09.2013

 

Slovenské cestovné kancelárie spomedzi letných dovoleniek najčastejšie spontánne ponúkali Bulharsko

 

Slováci sú s ohľadom na aktuálnu ekonomickú situáciu pri výbere dovolenky skôr konzervatívni, trávia ju doma alebo v obľúbených destináciách v Chorvátsku alebo Bulharsku.

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura