IPSOS Loyalty

špecialisti na prieskum zákazníckej skúsenosti, spokojnosti a lojality

strategická
spokojnosť

okamžitá
spokojnosť

nps
insider

loyalty
analytics

loyalty
o loyalty

kontakt

video
IPSOS Loyalty

  • Retencia
    Ktorých aktuálnych zákazníkov sa oplatí si udržať a ako si ich udržať.
  • Cross-sell
    Ako vyťažiť potenciál aktuálnych zákazníkov.
  • Akvizícia
    Ako získať nových zákazníkov.

KTO SME A ČOMU SA VENUJEME

Pomáhame našim klientom rásť – poradíme vám, ako na tri hlavné zdroje businessu:

IPSOS Loyalty

špecialisti na prieskum zákazníckej skúsenosti, spokojnosti a lojality

strategická spokojnosť

okamžitá spokojnosť

nps insider

loyalty analytics

loyalty o loyalty

kontakt

KTO SME A ČOMU SA VENUJEME

Pomáhame našim klientom rásť – poradíme vám, ako na tri hlavné zdroje businessu:

  • Retencia:
    Ktorých aktuálnych zákazníkov sa oplatí si udržať a ako si ich udržať.
  • Cross-sell:
    Ako vyťažiť potenciál aktuálnych zákazníkov.
  • Akvizícia:
    Ako získať nových zákazníkov.

IPSOS Loyalty

špecialisti na prieskum zákazníckej skúsenosti, spokojnosti a lojality

strategická spokojnosť

okamžitá spokojnosť

nps insider

loyalty analytics

loyalty o loyalty

kontakt

KTO SME A ČOMU SA VENUJEME

Pomáhame našim klientom rásť – poradíme vám, ako na tri hlavné zdroje businessu:

  • Retencia:
    Ktorých aktuálnych zákazníkov sa oplatí si udržať a ako si ich udržať.
  • Cross-sell:
    Ako vyťažiť potenciál aktuálnych zákazníkov.
  • Akvizícia:
    Ako získať nových zákazníkov.

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura