Ipsos stretnutia s klientmi stále priťahujú

1.12.2016

 

Témy ako retail, digitálna komunikácia, pre-seniori či etnografický prieskum tento rok oslovil stovky klientov i neklientov našej agentúry.

Získať best practices, konkrétne príklady a podnety pre marketingovú, prieskumnú či manažérsku prácu sa nám na Ipsos seminároch stále darí. Potvrdil to obrovský záujem slovenských a českých klientov o tohtoročné semináre a konferencie uskutočnené v rámci 18. a 19. série stretnutí s klientmi. Pri jednom z nich nám ani nestačili konferenčné priestory s kapacitou 100 miest.

Ipsos sa neustále snaží prichádzať s novými témami, ktoré oslovujú klientov. Na jeseň pritiahli záujem dve témy: informácie o zaujímavej cieľovej skupine pre-seniorov (vo veku 55 až 65 rokov) a prínos etnografického prieskumu. Sme veľmi radi, že na poslednej tohtoročnej akcii mali prednášku naše kolegyne Hannah Mills a Christine Saab (Ipsos MORI) z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýne. O svoje skúsenosti sa podelili aj zástupcovia klientov z ČEZ Group a spoločnosti L’Oréal.

Zprava 2 kolegyně z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýně, dále Eva Veisová a Lenka Šašková z Ipsos UU

Zľava: Lenka Šašková a Eva Veisová z Ipsos UU a kolegyne z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýne: Christine Saab a Hannah Mills

Neponechali sme nič na náhode, v rámci seminára fungovala Ipsos rodinka, v priebehu prednášok vyrušoval malý Dominik, tato sa pozeral na televíziu a mama žehlila bielizeň. A všetci sa zapojili do debaty na tému nákupu hračiek.

Domácnosť Ipsos rodiny a etnografický prieskum

Domácnosť Ipsos rodiny a etnografický prieskum

Je vidno, že sa radi aj zabavíme :-).

Ak by ste mali záujem o materiály z týchto seminárov, napíšte nám prosím.

Detaily o konferenciách nájdete na tejto adrese , kde sú k dispozícii i videá z priebehu seminárov.

Na posledné video zo seminára o etnografickom prieskume sa môžete pozrieť na Youtube.

A čo na jar? To je jasné, odštartujeme jubilejnú 20. sériu Ipsos stretnutí s klientmi! A bude to stáť za to. 


Kontakt:
Michal Drobník

Client Service Director
+421 903 590 592
michal.drobnik@ipsos.com

Ipsos stretnutia s klientmi stále priťahujú

1.12.2016

 

Témy ako retail, digitálna komunikácia, pre-seniori či etnografický prieskum tento rok oslovil stovky klientov i neklientov našej agentúry.

Získať best practices, konkrétne príklady a podnety pre marketingovú, prieskumnú či manažérsku prácu sa nám na Ipsos seminároch stále darí. Potvrdil to obrovský záujem slovenských a českých klientov o tohtoročné semináre a konferencie uskutočnené v rámci 18. a 19. série stretnutí s klientmi. Pri jednom z nich nám ani nestačili konferenčné priestory s kapacitou 100 miest.

Ipsos sa neustále snaží prichádzať s novými témami, ktoré oslovujú klientov. Na jeseň pritiahli záujem dve témy: informácie o zaujímavej cieľovej skupine pre-seniorov (vo veku 55 až 65 rokov) a prínos etnografického prieskumu. Sme veľmi radi, že na poslednej tohtoročnej akcii mali prednášku naše kolegyne Hannah Mills a Christine Saab (Ipsos MORI) z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýne. O svoje skúsenosti sa podelili aj zástupcovia klientov z ČEZ Group a spoločnosti L’Oréal.

Zprava 2 kolegyně z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýně, dále Eva Veisová a Lenka Šašková z Ipsos UU

Zľava: Lenka Šašková a Eva Veisová z Ipsos UU a kolegyne z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýne: Christine Saab a Hannah Mills

Neponechali sme nič na náhode, v rámci seminára fungovala Ipsos rodinka, v priebehu prednášok vyrušoval malý Dominik, tato sa pozeral na televíziu a mama žehlila bielizeň. A všetci sa zapojili do debaty na tému nákupu hračiek.

Domácnosť Ipsos rodiny a etnografický prieskum

Domácnosť Ipsos rodiny a etnografický prieskum

Je vidno, že sa radi aj zabavíme :-).

Ak by ste mali záujem o materiály z týchto seminárov, napíšte nám prosím.

Detaily o konferenciách nájdete na tejto adrese , kde sú k dispozícii i videá z priebehu seminárov.

Na posledné video zo seminára o etnografickom prieskume sa môžete pozrieť na Youtube.

A čo na jar? To je jasné, odštartujeme jubilejnú 20. sériu Ipsos stretnutí s klientmi! A bude to stáť za to. 


Kontakt:
Michal Drobník

Client Service Director
+421 903 590 592
michal.drobnik@ipsos.com

Ipsos stretnutia s klientmi stále priťahujú

1.12.2016

 

Témy ako retail, digitálna komunikácia, pre-seniori či etnografický prieskum tento rok oslovil stovky klientov i neklientov našej agentúry.

Získať best practices, konkrétne príklady a podnety pre marketingovú, prieskumnú či manažérsku prácu sa nám na Ipsos seminároch stále darí. Potvrdil to obrovský záujem slovenských a českých klientov o tohtoročné semináre a konferencie uskutočnené v rámci 18. a 19. série stretnutí s klientmi. Pri jednom z nich nám ani nestačili konferenčné priestory s kapacitou 100 miest.

Ipsos sa neustále snaží prichádzať s novými témami, ktoré oslovujú klientov. Na jeseň pritiahli záujem dve témy: informácie o zaujímavej cieľovej skupine pre-seniorov (vo veku 55 až 65 rokov) a prínos etnografického prieskumu. Sme veľmi radi, že na poslednej tohtoročnej akcii mali prednášku naše kolegyne Hannah Mills a Christine Saab (Ipsos MORI) z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýne. O svoje skúsenosti sa podelili aj zástupcovia klientov z ČEZ Group a spoločnosti L’Oréal.

Zprava 2 kolegyně z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýně, dále Eva Veisová a Lenka Šašková z Ipsos UU

Zľava: Lenka Šašková a Eva Veisová z Ipsos UU a kolegyne z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýne: Christine Saab a Hannah Mills

Neponechali sme nič na náhode, v rámci seminára fungovala Ipsos rodinka, v priebehu prednášok vyrušoval malý Dominik, tato sa pozeral na televíziu a mama žehlila bielizeň. A všetci sa zapojili do debaty na tému nákupu hračiek.

Domácnosť Ipsos rodiny a etnografický prieskum

Domácnosť Ipsos rodiny a etnografický prieskum

Je vidno, že sa radi aj zabavíme :-).

Ak by ste mali záujem o materiály z týchto seminárov, napíšte nám prosím.

Detaily o konferenciách nájdete na tejto adrese , kde sú k dispozícii i videá z priebehu seminárov.

Na posledné video zo seminára o etnografickom prieskume sa môžete pozrieť na Youtube.

A čo na jar? To je jasné, odštartujeme jubilejnú 20. sériu Ipsos stretnutí s klientmi! A bude to stáť za to. 


Kontakt:
Michal Drobník

Client Service Director
+421 903 590 592
michal.drobnik@ipsos.com

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura