JAR 2017 - 20. séria IPSOS klientskych stretnutí

13.03.2017

 

Ipsos opäť organizuje sériu jarných klientskych seminárov. Semináre prebiehajú priamo v konferenčných priestoroch Ipsosu v Slovanskom dome v centre Prahy (Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).

Semináre sú pre účastníkov zdarma, v prípade záujmu o účasť píšte prosím na adresu: konference@ipsos.cz.

Účasť bez následného potvrdenia nie je možná, pretože počet miest je obmedzený.

VIDEO POZVÁNKA NA 20. SÉRIU IPSOS KLIENTSKYCH STRETNUTÍ


Ranná káva v Ipsose:
Kto vlastne vytvára dopyt?

29. marec 2017, streda
8:30 – 10:00

Zákazník, technologický rozvoj, marketing alebo marketingový kúzelník? Budeme hovoriť o manipulácii verejného priestoru a čo sa s tým dá robiť. Ako môže bojovať marketing proti dezinformáciám? Aký vplyv to všetko má na náš biznis?. 

Dezinformačné weby, trolling a hating na sociálnych sieťach, softpower, storytelling – suroviny mediálnej kuchyne – je to vôbec ešte stále „jedlé“?

Hosťom bude Vadim Petrov – bývalý tlačový hovorca, bývalý dôstojník tajnej jednotky „White House“, generálny manažér japonskej automobilky, šéf komunikácie mediálneho domu, kouč a konzultant – to všetko v jednej osobe. A od roku 2016 aj autor románu: „Muž, ktorý nevrhá tieň.“


Ranná káva v Ipsose:
Instagram a sociálne siete. Čo je nové?

26. apríl 2017, streda
8:30 – 10:00 REGISTRÁCIA UKONČENÁ
10:30 – 12:00 REGISTRÁCIA OTVORENÁ!

Z dôvodu veľkého záujmu akciu opakujeme v ten istý deň od 10:30 do 12:00!

Tento seminár odpovie na otázky, na čo sa vlastne Instagram hodí a čo všetko ponúka, ako sa líši od ostatných sociálnych sietí a ako sa vyvíja, aké je vnímanie reklamy na Instagrame, aké sú trendy v komunikácii na sociálnych sieťach? A nielen to.

Hosťami budú okrem predstaviteľov komunity používateľov Instagramu (prekvapenie!) aj Kateřina Csiriková a Ondřej Doskočil, social media konzultanti z firmy Konektor Social.

Rozprávať sa s nimi bude Jakub Malý – Managing Director, Ipsos CZ &SK


Seminár
Luxus – sny a skutočnosť?

7. jún 2017, streda
14:00 – 17:00

Chcete sa na pár hodín ponoriť do sveta luxusu, dozvedieť sa viac o tom, ako sa darí luxusným značkám a ako vyzerá obsluha konzumenta luxusu?

Pozrieme sa na výsledky globálnej štúdie Ipsos Luxury Brand Tracking, ktorú sme pripravili s Association Des Professionnels Du Luxe a budeme sa rozprávať s vybranými zástupcami luxusných značiek o tom, ako hľadajú cesty k svojim zákazníkom. Dotkneme sa napríklad fenoménu pražskej ulice Pařížská, luxusných áut a ďalších „hračiek“ či služieb pre bohatých. Platí predstava, že žiť v obklopení luxusu je ako žiť v krásnom sne? 

Programom bude sprevádzať Barbara Hrabalová – Executive Director, Ipsos CEM  & Loyalty.


Kontakt:
Michal Drobník

Client Service Director
+421 903 590 592
michal.drobnik@ipsos.com

JAR 2017 - 20. séria IPSOS klientskych stretnutí

13.03.2017

 

Ipsos opäť organizuje sériu jarných klientskych seminárov. Semináre prebiehajú priamo v konferenčných priestoroch Ipsosu v Slovanskom dome v centre Prahy (Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).

Semináre sú pre účastníkov zdarma, v prípade záujmu o účasť píšte prosím na adresu: konference@ipsos.cz.

Účasť bez následného potvrdenia nie je možná, pretože počet miest je obmedzený.

VIDEO POZVÁNKA NA 20. SÉRIU IPSOS KLIENTSKYCH STRETNUTÍ


Ranná káva v Ipsose:
Kto vlastne vytvára dopyt?

29. marec 2017, streda
8:30 – 10:00

Zákazník, technologický rozvoj, marketing alebo marketingový kúzelník? Budeme hovoriť o manipulácii verejného priestoru a čo sa s tým dá robiť. Ako môže bojovať marketing proti dezinformáciám? Aký vplyv to všetko má na náš biznis?. 

Dezinformačné weby, trolling a hating na sociálnych sieťach, softpower, storytelling – suroviny mediálnej kuchyne – je to vôbec ešte stále „jedlé“?

Hosťom bude Vadim Petrov – bývalý tlačový hovorca, bývalý dôstojník tajnej jednotky „White House“, generálny manažér japonskej automobilky, šéf komunikácie mediálneho domu, kouč a konzultant – to všetko v jednej osobe. A od roku 2016 aj autor románu: „Muž, ktorý nevrhá tieň.“


Ranná káva v Ipsose:
Instagram a sociálne siete. Čo je nové?

26. apríl 2017, streda
8:30 – 10:00 REGISTRÁCIA UKONČENÁ
10:30 – 12:00 REGISTRÁCIA OTVORENÁ!

Z dôvodu veľkého záujmu akciu opakujeme v ten istý deň od 10:30 do 12:00!

Tento seminár odpovie na otázky, na čo sa vlastne Instagram hodí a čo všetko ponúka, ako sa líši od ostatných sociálnych sietí a ako sa vyvíja, aké je vnímanie reklamy na Instagrame, aké sú trendy v komunikácii na sociálnych sieťach? A nielen to.

Hosťami budú okrem predstaviteľov komunity používateľov Instagramu (prekvapenie!) aj Kateřina Csiriková a Ondřej Doskočil, social media konzultanti z firmy Konektor Social.

Rozprávať sa s nimi bude Jakub Malý – Managing Director, Ipsos CZ &SK


Seminár
Luxus – sny a skutočnosť?

7. jún 2017, streda
14:00 – 17:00

Chcete sa na pár hodín ponoriť do sveta luxusu, dozvedieť sa viac o tom, ako sa darí luxusným značkám a ako vyzerá obsluha konzumenta luxusu?

Pozrieme sa na výsledky globálnej štúdie Ipsos Luxury Brand Tracking, ktorú sme pripravili s Association Des Professionnels Du Luxe a budeme sa rozprávať s vybranými zástupcami luxusných značiek o tom, ako hľadajú cesty k svojim zákazníkom. Dotkneme sa napríklad fenoménu pražskej ulice Pařížská, luxusných áut a ďalších „hračiek“ či služieb pre bohatých. Platí predstava, že žiť v obklopení luxusu je ako žiť v krásnom sne? 

Programom bude sprevádzať Barbara Hrabalová – Executive Director, Ipsos CEM  & Loyalty.


Kontakt:
Michal Drobník

Client Service Director
+421 903 590 592
michal.drobnik@ipsos.com

JAR 2017 - 20. séria IPSOS klientskych stretnutí

13.03.2017

 

Ipsos opäť organizuje sériu jarných klientskych seminárov. Semináre prebiehajú priamo v konferenčných priestoroch Ipsosu v Slovanskom dome v centre Prahy (Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).

Semináre sú pre účastníkov zdarma, v prípade záujmu o účasť píšte prosím na adresu: konference@ipsos.cz.

Účasť bez následného potvrdenia nie je možná, pretože počet miest je obmedzený.

VIDEO POZVÁNKA NA 20. SÉRIU IPSOS KLIENTSKYCH STRETNUTÍ


Ranná káva v Ipsose:
Kto vlastne vytvára dopyt?

29. marec 2017, streda
8:30 – 10:00

Zákazník, technologický rozvoj, marketing alebo marketingový kúzelník? Budeme hovoriť o manipulácii verejného priestoru a čo sa s tým dá robiť. Ako môže bojovať marketing proti dezinformáciám? Aký vplyv to všetko má na náš biznis?. 

Dezinformačné weby, trolling a hating na sociálnych sieťach, softpower, storytelling – suroviny mediálnej kuchyne – je to vôbec ešte stále „jedlé“?

Hosťom bude Vadim Petrov – bývalý tlačový hovorca, bývalý dôstojník tajnej jednotky „White House“, generálny manažér japonskej automobilky, šéf komunikácie mediálneho domu, kouč a konzultant – to všetko v jednej osobe. A od roku 2016 aj autor románu: „Muž, ktorý nevrhá tieň.“


Ranná káva v Ipsose:
Instagram a sociálne siete. Čo je nové?

26. apríl 2017, streda
8:30 – 10:00 REGISTRÁCIA UKONČENÁ
10:30 – 12:00 REGISTRÁCIA OTVORENÁ!

Z dôvodu veľkého záujmu akciu opakujeme v ten istý deň od 10:30 do 12:00!

Tento seminár odpovie na otázky, na čo sa vlastne Instagram hodí a čo všetko ponúka, ako sa líši od ostatných sociálnych sietí a ako sa vyvíja, aké je vnímanie reklamy na Instagrame, aké sú trendy v komunikácii na sociálnych sieťach? A nielen to.

Hosťami budú okrem predstaviteľov komunity používateľov Instagramu (prekvapenie!) aj Kateřina Csiriková a Ondřej Doskočil, social media konzultanti z firmy Konektor Social.

Rozprávať sa s nimi bude Jakub Malý – Managing Director, Ipsos CZ &SK


Seminár
Luxus – sny a skutočnosť?

7. jún 2017, streda
14:00 – 17:00

Chcete sa na pár hodín ponoriť do sveta luxusu, dozvedieť sa viac o tom, ako sa darí luxusným značkám a ako vyzerá obsluha konzumenta luxusu?

Pozrieme sa na výsledky globálnej štúdie Ipsos Luxury Brand Tracking, ktorú sme pripravili s Association Des Professionnels Du Luxe a budeme sa rozprávať s vybranými zástupcami luxusných značiek o tom, ako hľadajú cesty k svojim zákazníkom. Dotkneme sa napríklad fenoménu pražskej ulice Pařížská, luxusných áut a ďalších „hračiek“ či služieb pre bohatých. Platí predstava, že žiť v obklopení luxusu je ako žiť v krásnom sne? 

Programom bude sprevádzať Barbara Hrabalová – Executive Director, Ipsos CEM  & Loyalty.


Kontakt:
Michal Drobník

Client Service Director
+421 903 590 592
michal.drobnik@ipsos.com

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura